antara vitamin untuk atlet pecut

NUTRILITE™ JENAMA MENGUASAKAN ASAFA POWELL,
LELAKI TERPANTAS DUNIA DAN JURUCAKAP JENAMA GLOBAL

Powell memecahkan rekod dunia dalam acara lari pecut 100 meter dalam bulan Jun 2005, tiga bulan selepas menambah NUTRILITE ™ DOUBLE X™ ke dalam regimen latihannya.

GRAND RAPIDS, MI (April 24, 2006) – Nutrilite, jenama vitamin, mineral dan tambahan diet ( berdasarkan jualan 2005) yang terunggul di dunia, telah mengambil Asafa Powell, pemegang Rekod Dunia dalam acara lari pecut 100 meter, sebagai jurucakap jenama globalnya. Pemilik perniagaan Amway akan teruja apabila mendapat tahu bahawa jenama kesihatan kemegahan eksklusif mereka telah membantu menguasakan larian memecah rekod Asafa pada tahun 2005 dan pasti akan memberi sorakan kepada beliau dalam acara-acara akan datang.

Pada bulan Jun 2005, Asafa yang pada masa itu berusia 22 tahun telah memecah rekod dunia 100 meter di satu perjumpaan di Athens, Greece — hanya tiga bulan selepas abangnya memperkenalkannya kepada NUTRILITE DOUBLE X. Abang Asafa, Donovan, juga seorang pelari pecut bertaraf dunia, telah diperkenalkan kepada jenama NUTRILITE oleh ibubapa isterinya, yang merupakan Pemilik Perniagaan Bebas. Dengan menghargai manfaat yang diterimanya dari DOUBLE X, Donovan membekalkan multivitamin itu kepada adiknya apabila adiknya mengadu menghadapi masalah tahap tenaga yang rendah semasa latihannya di awal tahun 2005.

“Mengambil DOUBLE X adalah satu-satunya perubahan yang telah saya buat kepada cara latihan saya,” kata Asafa. “Selepas saya mula mengambilnya, saya merasai saya mempunyai lebih tenaga untuk berlatih lebih kuat dan lari lebih pantas. Saya sangat prihatin terhadap apa yang saya makan oleh itu saya menghargai kandungan vitamin dan mineral yang seimbang ditambah dengan pati tumbuhan semulajadi yang kaya dalam DOUBLE X.” Memanglah, Asafa adalah seorang pelari bertaraf dunia oleh itu hasil ini bukanlah apa yang akan dialami oleh pengguna tipikal.

Asafa juga menghargai kedudukannya dalam jenama NUTRILITE. “Bila saya lari, saya tidak memikirkan orang lain Saya tidak memikirkan perlumbaan saya, Saya hanya membuat apa yang saya mesti buat. Nutrilite banyak menyerupai saya kerana mereka tidak memikirkan persaingan pada apa yang mereka lakukan tetapi mereka menumpukan perhatian kepada menjadi yang terbaik dalam bidang mereka,” dia berkata. “Saya yakin DOUBLE X dan NUTRILITE akan membantu menguasakan saya untuk perlumbaan yang akan datang.”

Asaf memenangi emas dalam acar 100m di Sukan Komanwel di Melbourne, Australia dan tidak sabar bertanding dalam Penn Relays April 27 – 29 di University of Pennsylvania, Kejohanan Dunia 2007 di Jepun, dan Sukan Olimpik 2008 di China. Beliau telah menawan perhatian media seluruh dunia kerana kejayaan memecah-rekodnya dan dikenali ramai sebagai seorang yang bersuara lembut, merendah diri dan mengambil berat terhadap keluarganya, yang termasuk bapanya, seorang pengkhutbah, ibunya dan lima adik beradik lebih tua daripadanya.

“Kami sangat berbangga mengalu-alukan Asafa Powell sebagai jurucakap global bagi jenama NUTRILITE,” kata Dr. Sam Rehnborg, Presiden Institut Kesihatan Nutrilite. “Bukan sahaja beliau seorang atlit luar biasa yang telah melalui pengalaman mustahil menggunakan produk Nutrilite, beliau sebenarnya seorang lelaki sopan dan merendah diri. Kami amat berbangga dapat mempunyai hubungan dengannya dan kami yakin beliau akan melaksanakan tugas mewakili jenama NUTRILITE dengan hebat.”

 

Asafa akan mewakili jenama Nutrilite dengan

·         Muncul di pelbagai acara yang dihadiri oleh IBO yang memasarkan produk NUTRILITE

·         Mengambil bahagian dalam beberapa program insentif yang direka oleh Quixtar di mana beliau akan mengendalikan sesi fotograf / autograf bersama IBO di acara balapan dan padang.

·         Berkonsi kisahnya dengan IBO dan orang awam melalui pelbagai media

·         Mengambil bahagian dalam sidang akhbar dan acara pemasaran media lain

·         Memakai pakaian dan barang niaga yang berjenamakan NUTRILITE

Mengenai Nutrilite

NUTRILITE adalah jenama vitamin, mineral dan tambahan diet yang terunggul di dunia, berasaskan jualan 2005. Syarikat ini sangat komited terhadap kawalan mutu penuh pati tumbuhannya dari biji hingga tablet, ia satu-satunya jenama vitamin dan mineral global yang menanam, menuai dan memproses tanaman di ladang organiknya tersendiri yang diakui,* terletak di California, Washington, Mexico, dan Brazil.

 

Leave a Reply

